Prelucrarea contactelor de afaceri

Indicaţii privind protecţia datelor pentru prelucrarea contactelor de afaceri

Descrierea și volumul prelucrării de date

├Än afar─â de informa┼úii de contact, primite pe cale electronic─â, angaja┼úii ┼či administratorii companiei noastre primesc de ex. c─âr┼úi de vizit─â sau liste de participan┼úi de la evenimente, ├«n care sunt trecute informa┼úii de contact comerciale.

Aceste date de contact comerciale cu caracter personal sunt preluate de noi într-o bază cu date de contact/într-un sistem CRM.

  • Titlu
  • Prenume ┼či nume de familie
  • Firm─â
  • Func┼úie
  • Adresa firmei
  • Adres─â de e-mail
  • Adres─â de internet
  • Num─âr de telefon
  • Num─âr de telefon mobil
  • Num─âr de fax

Suplimentar se stocheaz─â momentul ┼či ocazia de transmitere a informa┼úiilor de contact ┼či, dup─â caz, alte informa┼úii rezultate prin comunicarea comercial─â, de ex..

  • Sectorul industrial
  • Date privind ├«nt├ólnirile
  • Istoricul de contacte
  • Num─ârul de client, tipul de client

Datele sunt prelucrate exclusiv în cadrul relaţiei noastre de afaceri. Nu are loc transmiterea datelor către terţe părţi, cu excepţia cazului în care ne furnizaţi personal consimţământul în acest sens.

 

Temeiul legal pentru prelucrarea datelor

Temeiul legal pentru prelucrarea datelor care se transmit ├«n vederea colect─ârii ┼či stoc─ârii datelor de contact comerciale este articolul 6 alineatul 1 litera f din GDPR .

Dacă realizarea contactului se bazează pe măsuri precontractuale sau are ca scop încheierea unui contract, atunci articolul 6 alineatul 1 litera b din GDPR este temeiul legal suplimentar pentru prelucrare.

Dacă există consimţământul persoanei vizate, atunci temeiul legal pentru prelucrare este articolul 6 alineatul 1 litera a din GDPR .

 

Scopul prelucr─ârii datelor

Administrarea ┼či furnizarea posibilit─â┼úilor de contact cu persoane, companii, angaja┼úi din companii sau autorit─â┼úi publice. Prelucrarea datelor comerciale de contact se poate realiza pentru unul sau mai multe dintre scopurile urm─âtoare:

  • Administrarea de contacte
  • Schimbul de informa┼úii/Transmiterea de material informativ
  • Cooperarea / Colaborarea comercial─â
  • Cooperarea viitoare / Colaborarea comercial─â poten┼úial─â
  • ├Äntocmirea de oferte ┼či derularea contractelor
  • Facturare
  • Derularea proiectelor

├Än aceste scopuri exist─â a┼čadar interesul legitim necesar pentru prelucrarea datelor.

 

Perioada de stocare

Dup─â expirarea a patru ani la finalul anului calendaristic respectiv se verific─â dac─â este necesar─â stocarea ulterioar─â a datelor cu caracter personal ├«n sec┼úiunea Administrare contacte. Dac─â necesitatea nu mai exist─â, datele sunt ┼čterse. Verificarea se realizeaz─â ├«n func┼úie de scopul respectiv.

Dac─â v─â opune┼úi prelucr─ârii ├«n continuare a datelor dumneavoastr─â de contact, datele se ┼čterg imediat.

┼×tergerea dup─â patru ani, respectiv opozi┼úia nu se aplic─â dac─â ┼čtergerea intr─â ├«n conflict cu motive legale (termene de p─âstrare, verificabilitate).

 

Posibilitatea de a v─â opune ┼či de a ├«nl─âtura datele

Ave┼úi ├«n orice moment posibilitatea de a v─â opune prelucr─ârii ┼či stoc─ârii datelor de contact comerciale cu caracter personal.

Dacă v-aţi furnizat consimţământul pentru prelucrarea datelor de contact comerciale cu caracter personal, aveţi în orice moment posibilitatea de a vă retrage consimţământul pentru prelucrare.

├Än ambele cazuri se ┼čterg toate datele cu caracter personal, stocate ├«n vederea administr─ârii contactului, dac─â acest lucru nu intr─â ├«n conflict cu motive legale (termene de p─âstrare, verificabilitate). ├Än ultimul caz are loc blocarea datelor.

├Än cazul ┼čtergerii sau al bloc─ârii nu poate fi continuat─â conversa┼úia existent─â, respectiv nu se poate realiza un contact viitor.